poniedziałek, 23 grudnia 2013

About me TAG , czyli TAG o mnie :)

Hej !
Dziś przychodzę do Was po długiej nieobecności - za którą baardzo przepraszam - z nowym postem :) Będzie to About me TAG, czyli TAG o mnie :) Chciałabym żebyście się czegoś więcej o mnie dowiedzieli, więc zaczynajmy !

1. Jak masz na imię ?
Mam na imię Marysia.
2. Kiedy masz urodziny ?
Urodziny mam 22 października.
3. Co studiujesz, jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
Nic nie studiuję, ponieważ chodzę jeszcze do 3 klasy gimnazjum. Moich wymarzonych zawodów w dzieciństwie było na prawdę sporo m.in. księżniczka,piosenkarka,aktorka,tancerka czy modelka :)
4. Czy masz chłopaka/dziewczynę ?
Nie nie mam. Jestem forever alone :/
5. Jakiej muzyki słuchasz ?
Słucham wielu gatunków muzycznych m.in. pop,rock,muzyka klubowa,R&B ... , ale najbliższy mojemu sercu gatunek muzyczny to pop.
6. Czy pracujesz ?
Nie. Jak już mówiłam chodzę do 3 klasy gimnazjum.
7. Czego szukasz w drugiej osobie ?
Zaufania i poczucia humoru :))
8. Do kogo zwracasz się gdy jest ci smutno?
Do mojej najlepszej przyjaciółki Weroniki, ale bardzo często próbuję sobie sama poradzić z problemem.
9. Ulubione jedzenie ?
To trudne pytanie. Uwielbiam spaghetti <3 Jeśli chodzi o słodycze to mam obsesję na punkcie żelków :)
10. Ulubiona część garderoby ?
Hmmm... myślę, że są to buty,bluzki,sukienki i szaliki :) Nie mogę wybrać jednego :)
11. Czy masz zwierzątko ?
Mam świnkę morską :)
12. Ulubione miejsce ?
Mój pokój :)
13. Czy masz drugie imię ?
Nie nie mam, ale już nie długo po bierzmowaniu będę miała :)
14. Ulubiony przedmiot w szkole ?
J.angielski, j.niemiecki i biologia :)
15. Ulubiony napój ?
Hmm... to też trudne pytanie. Uwielbiam herbaty,gorącą czekoladę i kawę.
16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie ?
Mamy teraz okres świąteczny, więc moja ulubiona piosenka w tym momencie jest świąteczna : Justin Bieber "Santa Claus is coming to town" <3
17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom ?
Muszę się przyznać ze nie wiem ... :/
18. Czy uprawiasz jakieś sporty ?
Jestem antytalenciem we wszystkich dyscyplinach sportowych, chociaż na wf-ie ( i poza nim ) uwielbiam biegać, więc można powiedzieć że bieganie :)
19. Ulubiona książka ?
Nie mogę wybrać jednej. Uwielbiam całą serię J.K.Rowling "Harry Potter", serię "Igrzyska śmierci" Suzanne Collins i "Słodkie kłamstewka" Sary Shepard.
20. Ulubiony kolor?
Fioletowy i pudrowy róż <3
21. Ulubione zwierzątko ?
Wszystkie :) ..... no może oprócz pająków,robaków i im podobnych :)
22. Ulubione perfumy ?
Justin Bieber "Someday"
23. Ulubione Święto ?
Boże Narodzenie ( już jutro !!! )
24. Czy skończyłaś liceum ?
Nie, jestem w 3 klasie gimnazjum :)
25. Czy kiedykolwiek byłaś za granica ?
Tak.2 razy.
26. Czy mówisz w innych językach?
J.angielski i trochę j.niemiecki :)
27. Czy masz rodzeństwo ?
Nie :(
28. Ulubiony sklep?
h&m,new yorker,c&a,takko fashion
29. Ulubiona restauracja ?
Benitto.
30. Czy lubisz szkołę ? 
Można powiedzieć, że lubię szkołę :)
31. Ulubiony bloger/vloger?
Mam ich bardzo dużo i wszystkich podam Wam w oddzielnym poście, ale podam kilka dziewczyn :)
Bloger :
nissiax83 : http://nissiax83.blogspot.com/
Lucy : http://lucy-luucy.blogspot.com/
Weronika Załazińska : http://raspberryandred.blogspot.com/

Vloger:
Angelika : https://www.youtube.com/channel/UCSBI5JYnUWxiR1xQdT7lQRQ
Weronika Załazińska : https://www.youtube.com/user/wzalazinska
Sara : https://www.youtube.com/channel/UCPqje9iRNgKoYe1ngQn61Qw
Bethany : https://www.youtube.com/channel/UCc6W7efUSkd9YYoxOnctlFg

32. Ulubiony film ?
np.
Never say never <3
Idealny facet (z Hilary Duff)
Titanic
Angus,stringi i przytulanki

33. Ulubiony program w telewizji ?
Viva i Mtv
34. PC czy Mac ?
PC, bo Mac'a jeszcze nie miałam :)
35. Jaki masz telefon?
Samsung Ch@t 357
36. Ile masz wzrostu ?
Około 164-165 cm

To już cały TAG ! Mam nadzieję, że Wam się spodobał :) Papa <3

                          - Rysia














2 komentarze:

  1. super tag pozdrawiam i Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo ! Życzę również nieco spóźnione Wesołych Świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń