niedziela, 23 marca 2014

OOTD !

Hej :)
Dziś mam dla Was OOTD czyli stylizację, którą miałam na sobie podczas dni otwartych w liceach 15 marca, ale więcej o tym dowiecie się w kolejnym poście :) Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)












                                                   






Buty ADIDAS 169.99 zł
Bluzka RESERVERD 29.99 zł
Spódnica sklep na rynku 39.99 zł
legginsy SZACHOWNICA 19.99 zł

Komentujcie, obserwujcie, czytajcie ! :)

Papa

                                                                                                                      - Rysia

PS Wielkie dzięki dla Ewki mojego fotografa ;*

10 komentarzy:

  1. podoba mi się ta spódniczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna spódniczka :)

    http://littleluckybird.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna notka, zapraszam do mnie :)
    http://lafrancechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jej dzięki za podziękowania ;)
    ps dla tego komentarza zakładałam (dobra zalogowałam sie przez konto google/youtube) tu konto czy co to tam jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) No widzisz teraz bedziesz mogła komentować i obserwować mnie na blogu :)

      Usuń
    2. num ;) (i hejtować też XD buahahahaa... nie no ni bede cie hejtować)

      Usuń