piątek, 24 stycznia 2014

BELIEVE Movie !

Hej ! 
Dziś post typowo o Justinie Bieberze, więc jeśli nie lubicie Justina i zamierzacie hejtować go lub mnie to proszę nie czytajcie tego postu i poczekajcie na kolejne o innej tematyce 
Dla zainteresowanych dziś była premiera "Believe" czyli filmu biograficzno-koncertowego w Polsce (premiera w USA była w grudniu).Małam jechać do Wrocławia lub Kalisza na film, jednak kilka dni przed premierą dowiedziałam się, że jednak grają go w naszym kinie :) Przed wyjazdem do kina (około 10 min) włączyłam 4funTV i jaka piosenka leciała? Justin Bieber "Beauty and a beat" <3

 

Kiedy dojechałam do kina poszłam do kasy po zamówiony wcześniej (w poniedziałek) bilet.


Film był niesamowity <3 Wzruszający i prawdziwy. Justin znowu pokazał nam realnego siebie.Był fragment o Avalannie <3 Nasz mały Aniołek [*] 
Nie chcę więcej zdradzać, polecam obejrzeć.Myślę, że spodoba się również osobą, które nie lubią Justina, ponieważ z takiego filmu można się dużo dowiedzieć. 
Błagam zanim zaczniecie hejtować Justina czy jakiego kolwiek artystę, zastanówcie się czy to nie zrani wielu osób i co również bardzo ważne dowiedzcie się czegoś o danej osobie,a dopiero potem komentujcie :)





Z Anią <3 

Pewne zdanie, które powiedział Justin utkwiło mi w pamięci :
"kiedy osiągniemy w życiu pewien punkt, zawsze gdzieś będą ludzie, którzy czekają na nasz upadek" ~ Justin Bieber



To tyle z tego postu :) paa <3


                                                                             -Rysia 

2 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do LBA ;)
    Więcej informacji na moim blogu :)
    http://everything-of-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie zdjęcia :)
    Fajnie że byłaś na drugiem filmie Justina :)
    Obserwuję :)
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń