środa, 15 stycznia 2014

Śnieg :)

Hej :) Dziś mam dla Was szybkiego posta z kilkoma zdjęciami :) Dziś wstając do szkoły o 7:15 podeszłam do okna, odsłoniłam rolety i ...? Zobaczyłam ŚNIEG <3 Bardzo się  ucieszyłam, bo uwielbiam zimę i śnieg, a poza tym nie mogłam się doczekać kiedy w końcu spadnie śnieg :)



                                                   widok z okna w moim pokoju



                                                         no to ruszamy do szkoły :))


                                                    czekamy na autobus do szkoły



                                nie szłam dziś na basen, więc spędziłam 2 godziny w bibliotece <3



                       a to widok na nasze szkolne boisko z biblioteki, całe zasypane <3


         wypożyczyłam sobie tę książkę , widział film, bardzo mi się spodobał więc ją wzięłam :))




Lecę na końcówkę odcinka "Słodkich kłamstewek" <3
To już koniec tego posta , mam nadzieję, że Wam się spodobał :) jeśli tak to zaobserwujcie mnie (jeśli jeszcze tego nie zrobiliście) i napiszcie komentarz z Waszą opinią :) Papa

                                                                                                              - Rysia















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz