poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Haul zakupowy !

hejka :*
Dziś ma dla Was kolejny haul :) Mam nadzieję, że Wam się spodoba i zapraszam do czytania :)

Kosmetyki 



Podkład miss sporty "So matte perfect stay"

pojemność 27.3 ml
cena 16 zł
dostępność Rossmann
odcień 001 Ivory

Bardzo fajny podkład. Nie trzeba dużej ilości, żeby rozprowadzić go po całej twarzy. Ładnie się wtapia, gdy użyjemy do niego gąbeczki jednak nałożony palcami również wygląda bardzo spoko :)




Maskara Lovely " Curling pump up mascara"

pojemność 8 ml
cena 8.99 zł
dostępność Rossmann / Natura

Mówiłam o niej w ulubieńcach marca :)



Olejek pod prysznic Isana 

pojemność 300 ml
cena 2.99 zł
zapach  gruszka i melon
dostępność Rossmann

Genialny,cudowny,fenomenalny ! Niska cena, świetna jakość <3


Pianka do golenia Venus

pojemność 200 ml 
cena 7 zł
zapach   melon i grejpfrut
dostępność Rossmann / Natura

Bardzo fajna, pięknie pachnąca pianka. Jest wydajna, nogi są po niej gładkie i nawilżone ( o dziwo ). 


Chusteczki higieniczne

150 sztuk
cena  2.99 zł 
dostępność  Biedronka

Chusteczki jak chusteczki :)

Ubrania                                                                                                                               




Spódnica a'la skórzana

Obecnie jest trend na "rozkloszowane" spódnice. Szukałam właśnie takiej (jaką kupiłam / dostałam) i nigdzie nie mogłam znaleść tej idealnej. Skończyło się na tym, że ciocia mi ją uszyła :) Klasyczna czarna a'la skórzana spódnica ze złotym zamkiem *.*



Spodenki od piżamy 

cena  24.90 zł
dostępność  sklepik na rynku

Mega urocze spodenki w kwiatki :)



Spodenki od piżamy w paski 

cena  19.90 zł
dostępność  sklepik na rynku




Spodnie od piżamy "Disney"

cena  39.90 zł 
dostępność  allegro.pl

Strasznie słodkie spodnie od piżamki :) Kocham Disney'a ( forever child ) więc są dla mnie idealne :)



Crop top "Top shop"

cena  39.90 zł 
dostępność  Top shop

Napis "NYC" mówi sam za siebie :) Kocham Nowy York i Amerykę więc to tłumaczy mój zakup :)




                                         

Bluzka czarna + koronka

cena 29.90 zł 
dostępność  Tally weijl 

Cudowna bluzka na krótki rękaw z koronką przy szyi *.* Jest po po prostu mega !







Buty 


cena  80 zł
dostępność  sklepik na rynku 
wysokość  7 cm 

Buty, które są przeznaczone na komers. Nie chciałam za wysokich więc myślę, że takie czarne,klasyczne szpilki z 7 cm obcasem będą się super sprawdzać :)



Szorty 

cena  19.90 zł
dostępność  sklepik na rynku

Zwykłe różowe szorty . Jeszcze nie wiem czy będę w nich spać, biegać czy po prostu chodzić :)



Bokserka C&A

cena  14.90 zł 
dostępność C&A 

Śliczna miętowa bokserka. Jeśli potrzebujecie takiej bluzki biegnijcie do C&A bo gama kolorystyczna jest przeogromna, a cena bardzo przyciąga :) Rozmiary są jednak dość dziwne. Ja mam normalnie rozmiar XS lub S a tę bokserkę mam w rozmiarze L. 



Crop top 

cena 24.90 zł
dostępność  New look

Dość niezwykły crop top , ponieważ po bokacz na takie "paseczki" materiału. Wygląda przecudownie i jest świetny !


Gadżety 



Pasek ze złotymi ćwiekami 

cena  30 zł
dostępność Oodji 

Brak mi słów na opisanie tego paska ... Założę go do koronkowej sukienki, którą pokazywałam Wam w poprzednim haulu. Ostatnio bardzo lubię takie połączenie elegancji i lekkiego poweru :)







Gąbeczki do aplikacji podkładu "for your beauty"

cena  7 zł
6 sztuk
dostępność Rossmann

Jak możecie zauważyć mam tylko 3 gąbeczki, bo podzieliłyśmy się :) Nie wiem jak mogłam funkcjonować tak długo bez gąbeczek do podkładu. Przy ich pomocy podkład wygląda na buzi bardzo naturalnie, nie tworzy efektu maski i ładnie się wtapia. Cudo :) Mimo niskiej ceny gąbeczki są bardzo fajnie wykonane, myślę, że będę zmieniała gąbeczkę co 2 maksymalnie 3 miesiące.


Wypełniacz do koka

cena  6.90 zł
dostępność  h&m

Bardzo fajna zabawka do ślicznych "idealnych" koków :)


To już koniec mojego haula mam nadzieję, że Wam się spodobał :) Napiszcie koniecznie w komentarzach co Wt kupiłyście ostatnio lub dajcie link do posta na blogu (jeśli takowy macie :)) ) Zaobserwujcie mnie jeśli podoba Wam się mój blog i do następnego wpisu :)


Buziaki ;** 


                                                                                                          Rysia 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz