czwartek, 1 maja 2014

Ulubieńcy kwietnia 2014 !

hejka ;*
Znowu nie było mnie na blogu bardzo bardzo długo :/ ostatnimi czasy nie umiem się ogarnąć, żeby coś napisać. Jest już po egzaminach gimnazjalnych, więc w szkole będą luzy, a co za tym idzie ... mam nadzieję, że posty będą częściej niż raz w miesiącu :) Dziś mam dla Was ulubieńców kwietnia 2014 :) nie mam dużo do pokazania, ale mam nadzieję, że z miłą chęcią przeczytacie notkę :)


KOLORÓWKA 


Podkład miss sporty 

Mówiłam Wam o nim w haulu więc odsyłam Was do tamtego wpisu, ale jak możecie zauważyć zostało mi go już bardzo niewiele co dowodzi o tym, że jest cudowny. Może nie aż tak wydajny jak bym tego oczekiwała, ale 16 zł za 1.5 miesiąca użytku za świetny drogeryjny podkład to dla mnie fajna sprawa.


PIELĘGNACJA                                                                                                                                




3w1 UNDER TWENTY 

To żel, peeling i maseczka. Myślę, że bardzo popularny produkt. Producent zapewnia : odświeżenie skóry - 83% , wygładzenie skóry - 100% , zmniejszenie przetłuszczania się skóry - 83% i eliminację zaskórników - 50%. W pełni się z tym zgadzam. Jak widzicie jest to biała , nazwijmy to "substancja", która w sobie ma niebieskie granulki, które dość konkretnie zdzierają martwy naskórek. 
cena - ok 11 zł.
dostępność - Rossmann , Natura 
pojemność - 150 ml 




odżywka do rzęs miss sporty 

Produkt można śmiało powiedzieć kultowy i bardzo popularny zarówno na youtube jak i na blogach kosmetycznych. Świetnie spisuje się jako "baza" pod tusz do rzęs. Bardzo serdecznie polecam :)
cena - 11 zł
dostępność - Rossmann, Natura
pojemność - 8 ml 


JEDZENIE / PICIE                                                                                                                         

             



Lody czekoladowe ADMAT 

Najlepsze lody ever. Są mega tanie, bo za 1 litr płacimy 5,60 zł uwielbiam je <3





Czekoladki MOZART 

Mój korepetytor z angielskiego był ostatnio w Niemczech i kupił mi te przepyszne czekoladki o smaku czekolady (hmm nikt by się nie domyślił) , pistacji i marcepanów (z tego co wyczytałam po niemiecku ). Kiedyś nie przepadałam za smakiem marcepanu, ale te czekoladki są niesamowicie smaczne i jeśli macie do nich dostęp to baardzo polecam :)


ŚWIECA / ZAPACH                                                                                                                           




Perfumy SOMEDAY by Justin Bieber

Najpiękniejszy zapach ever ! Słodki i dziewczęcy. Jestem beznadziejna w opisie zapachów, więc poszukałam Wam co my tu mamy :)
Linia głowy: mandarynka, gruszka, czerwona porzeczka.Linia serca: jaśmin, inne nuty kwiatowe.Linia podstawy: piżmo, wanilia.  
                      Dostałam je na 15-ste urodziny (22 października 2013 r) czyli prawie rok temu, ale                    jak widzicie bardzo je oszczędzam :) Jednak cały kwiecień pachniałam tymi perfumami :) Bardzo je polecam, nawet jeśli nie jesteście fankami Justina to polecam przejść się do Douglasa czy Sephory i powąchać , może Wam się spodobają :)
                                                             cena - ok. 120 zł
                                               pojemność - 50 ml (dostępne 30, 50 i 100 ml)
                        dostępność - Douglas , Spehora ( na 100% nie znajdziecie w zwykłych drogeriach)


FILM / SERIAL / KSIĄŻKA


"LOL" 
Bardzo popularny film, myślę, że większość z Was już go oglądała, ale dla tych, którzy nie znają tego filmu zamieszczam krótki opis :

Wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego Lolę (Miley Cyrus) zostawia chłopak. Nie tracąc czasu, dziewczyna angażuje się w związek z jego najlepszym przyjacielem. Lola zaczyna mieć coraz większe problemy, eksperymentuje z narkotykami, jednocześnie nie może porozumieć się z samotnie wychowującą ją matką, Anne (Demi Moore). 

film mega więc bardzo polecam <3


"Ideany chłopak" Kate Brian 

Bardzo fajna, lekka książka z tematyką prawie taką samą co mój ulubiony film "Idealny facet" z Hilary Duff <3 Opowiada o trójce najlepszych przyjaciółek ( Vivi, Lane i Izzy ) . Vivi i Lane nie znoszą chłopaka Izzy więc wymyślają "idealnego chłopaka" , zakładają mu stronę na MySpace i proszą by młodszy brat Vivi pisał do Izzy jako "Brandon". Książka zaskoczy Was kilka razy nagłymi zmianami akcji. Polecam :)


MUZYKA                                                                                                                                              

 5 SECOND OF SUMMER "SHE LOOKS SO PERFECT"        klik 
                             ELEN LEVON "WILD CHILD"                     klik
      DAWID KWIATKOWSKI "NIE ZMIENISZ MNIE"         klik              
   ONE DIRECTION "YOU&I"       klik                                                   



YOUTUBER / BLOGGER 

Moim wielkim odkryciem kwietnia jest Marta - MsDoncellita 


Kanał na youtube  klik
Blog  - klik
To śliczna, mega pozytywna dziewczyna :) Jeśli jeszcze jej nie znacie to polecam zajrzeć :))


To już koniec moich ulubieńców :) Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)   Zaobserwujcie mnie jeśli spodobał się Wam mój blog i napiszcie mi w komentarzach Waszych kwietniowych ulubieńców :) Do następnego wpisu papa ;*

                                                                                                                       Rysia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz